Τετάρτη, Φεβρουαρίου 27, 2008

7! , επτά;

Είναι χτες. Είναι μεσημέρι. Είναι ξαπλωμένος στον καναπέ, μπροστά στην τηλεόραση, έτοιμος για τη μεσημεριανή του σιέστα, επιλέγει ποιο dvd θα δει. Είναι ο σύζυγός μου.

diva με προσκάλεσε σ' ένα παιχνίδι, του λέω.

-Α, και τι παιχνίδι είναι αυτό;

- Να γράψω επτά ελαττώματα που έχω.

-ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...............

-χα, χα, χα, χαααααα

-Θα βρεις μωρό μου εσύ επτά ελαττώματα στον εαυτό σου; ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ........

-χα, χα, χα ( έπρεπε να επιδείξω αξιοπρέπεια ). Έτσι νομίζεις; τον ρώτησα από το μέσα δωμάτιο, (μιλάμε συχνά από διαφορετικούς χώρους ο καθένας, όπως κάθε καλό παντρεμένο χρόνια πολλά ζευγάρι). Μέσα μου έλεγα, χμ θα σου δείξω εγώ, θα τα γράψω όλα αυτά και θα δεις... και γι' αυτό γελούσα ακόμη περισσότερο, με την καρδιά μου τώρα πια, να είσαι καλά diva μου!

-Εδώ ούτε εγώ δεν μπορώ να σου βρω, τέτοιο τέλειο πλάσμα που είσαι! ( και πάλι χα,χα,χα κ.τ.λ. ).

Όταν όμως μαλώνουμε ξέρει πολύ καλά και τα βρίσκει, σα μπακάλης τους χρωστούμενους λογαριασμούς, α, θα σου δείξω εγώ, και όλα θα τα γράψω, και τα επτά ελαττώματά μου θα τα βρω.



Και τώρα λέω εγώ να ασχοληθώ στα σοβαρά με αυτά και νάναι πραγματικά ελαττώματα κι όχι σαν αυτά στις συνεντεύξεις των ηθοποιών κ.τ.λ. " μου αρέσει η ελευθερία" παραδείγματος χάριν, δηλ. ελαττώματα για τα οποία μάλλον νιώθεις περήφανος! Όχι, θα βρω πραγματικά ελαττώματα που μου δυσκολεύουν τη ζωή, καθώς και των άλλων γύρω μου. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:


  • Παίρνω πολλά, ασήμαντα κατά βάση πράγματα, πολύ προσωπικά και κολλάω και μπορεί να κολλήσω για ώρες και να του βγάλω του αλλουνού την ψυχή, γιατί κάτι το είπε έτσι κι όχι αλλιώς....

  • Είμαι υπερβολικά εύθικτη

  • Είμαι εγωίστρια

  • Είμαι κυριαρχική

  • Είμαι αναβλητική και σιχαίνομαι τον εαυτό μου γι' αυτό

  • Είμαι κακή νοικοκυρά

  • Θέλω ο κόσμος να είναι στα μέτρα μου και υποφέρω συχνά που δεν είναι...

Και τώρα που έκανα την αρχή έχω και πολλά άλλα να πω, αλλά άσε ας μην εκτεθώ περισσότερο...


Αν θέλουν μπορούν να γράψουν τα δικά τους ελαττώματα οι: mr.di, η demonia, ο ονοματοδοσίας, η Maria iribarne, o Socrates, τα Κοχύλια και το ρομποτάκι.

21 σχόλια:

diva είπε...

Λοιπόν αγαπημένη μου φίλη
πρέπει να το μάθεις από μένα (αφού εγώ σε ..παρέσυρα)
ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΑ απλά οι άλλοι έχουν κατορθώσει να σε κάνουν να πιστέψεις το αντίθετο:-))

Μπράβο για το λινκ!!!
Κι εγώ σε ευχαριστώ πολύ που ανταποκρίθηκες:-))
Καλημέρα

dromaki είπε...

Kούκλα μου ελαττώματα είναι η κακία και η ανηθικότητα.Αυτά που περιγράφεις εσύ είναι το άλας της ζωής,αυτό που νοστιμίζει:)

tolitsa είπε...

Χα! χα!
Τοσες ομοιοτητες !!
Αυτο ειναι σκανδαλωδες !!!!
Τι ζωδιο ειπαμε οτι εισαι ?

takis είπε...

Καλά τα λες , ελαττώματα είναι..
άσε τη Ντίβα και το Δρομάκι να προσπαθούν να σε παρηγορήσουν..
Ακου εύθικτη , εγωϊστρια, κυριαρχική, αναβλητική...
Πω πω ..μακρυά απο μένα!..

μπερδεύομαι λίγο με το ότι παίρνεις τα πράγματα πολύ προσωπικά...και εγω το ίδιο κάνω πολλές φορές γμτ..ελάττωμα λες να είναι!?

και αυτό με τα μέτρα του κόσμου..κάτι μου θυμίζει και αυτό για μένα !.. αλλά αυτό νομίζω δεν είναι ελάττωμα , απλή χαζομάρα είναι...

Το χειρότερο είναι το κακή νοικοκυρά!..ποιός σφουγγαρίζει , σκουπίζει,πλένει,μαγειρεύει?..
Πω , πω..

ΥΓ το σημαντικό δεν είναι οτι το πολύχρονο ζευγάρι μιλάει απο χωριστά δωμάτια αλλά το ότι μιλάει ακόμα!..
για να μη πω απο χωριστά υπνοδωματια..

ΥΓ2 Πρέπει να ανταποκριθώ και εγω στο ίδιο κάλεσμα της Ντίβας...με εχεις ήδη διευκολύνει αφάνταστα!
copy paste τα δικά σου και μιας άλλης περίεργης περσόνας!...

Maria Iribarne είπε...

Πω πω, σε μπελά που με βάλατε, αγαπητή μου, άντε να μου βρω τώρα ΕΜΕΝΑ 7 ελαττώματα ;-)
Πέρα απ' την πλάκα, πάντως, το πρώτο και το δεύτερο θα 'λεγα ότι αποτελούσαν και δικά μου χαρακτηριστικά (δεν τα αποκαλώ "ελαττώματα", το πρόσεξες;)μέχρι πριν λίγα χρόνια. Τώρα όμως σαν να 'χουν μαλακώσει...
Όσο για το "κακή νοικοκυρά", μη μου βάζεις φυτίλι ν' αρχίσω να αναπτύσσω πρωί πρωί τις θεωρίες μου!
Δηλαδή καλή κυρά του οίκου είναι αυτή που συνεχώς τρίβει τα παντζούρια; Ε, μην τρελαθούμε τώρα, νευρωτική κυρά είναι αυτή, κι η ψυχή των άλλων που συμβιώνουν μαζί της το ξέρει!

Κατουρημένη ποδιά είπε...

πολύ ύπουλο το 7. Ποτέ δεν κατάλαβα αν δηλώνει λίγο ή πολύ..

:)))

Mr.Di είπε...

με μια μικρή προσπάθεια θα μπορούσες να γίνεις η mrs di :-)
Ιεροκλής

maria είπε...

γι' αυτό σας θαυμάζω!

kira είπε...

Αγαπητή μου diva! δεν είμαι τέλεια αλλά δεν πειράζει... Σημασία έχει νομίζω να ψάχνεις τον εαυτό σου, να ξέρεις πως είσαι και να σε δέχεσαι έτσι όπως είσαι,να νιώθεις, σε γενικές γραμμές , καλά μ' αυτό που είσαι. Άλλωστε αν δεν αγαπήσουμε πρώτα εμείς τον εαυτό μας, γιατί να μας αγαπήσουν οι άλλοι;
Αχ, diva μου, σε συνέχεια της επιμόρφωσής μου, μπορείς να μου πεις πως να χρησιμοποιώ έντονα γράμματα όταν γράφω σχόλια; Από τις οδηγίες που δίνεις στο μπλογκ σου δεν τα κατάφερα η άσχετη!
Ευχαριστώ!

kira είπε...

Ευχαριστώ dromaki μου, μου αρέσει πολύ το αλάτι!

kira είπε...

Σοβαρά Τολίτσα; Λέων με ωροσκόπο Παρθένο, σημαίνει κάτι αυτό;

kira είπε...

Ω takis! Σ' ευχαριστώ που με κατάλαβες, περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τα δικά σου!

kira είπε...

Αχ Μαρία μου, πολύ μου άρεσαν όλα αυτά τα περί νοικοκυριού... Αλλά να, κάτι με πιάνει και νιώθω ενοχές όταν αντί να κάνω καθαριότητα π.χ. μπλογκάρω... Ωστόσο, αυτό μου αρέσει, αυτό κάνω.Ομοιότητες βλέπω!

kira είπε...

Γλυκέ μου κατ.πο., πραγματικά, λίγο ή πολύ για ποιο πράγμα; Καλά να περνάς!

kira είπε...

Αχ Ιεροκλή μου, διέκρινες κάτι στα ελαττώματά μου και μου το λες αυτό;
μ' αρέσει πάντως, γιατί μου αρέσει πολύ ο mr.di παρότι αρχικά μου φαινόταν λίγο στριμμένος...
λες να προσπαθήσώ;

kira είπε...

Γλυκιά μου kalizwi, θαυμάζεις τι; Επτά σοβαρότατα ελαττώματα παρουσίασα και δεν ήταν γραφής χάριν...

kira είπε...

Παιδιά θέλω να ευχηθώ σε όλους καλό τριήμερο με γλέντια αποκριάτικα ή ξεκούραση και ηρεμία σ' όσους το έχουν ανάγκη. Έγώ το έχω δηλώσει κι από πέρσι, τα καρναβάλια δεν είναι το καλύτερό μου, θα ξεκουραστώ λοιπόν!

tolitsa είπε...

ΑΧΑ!!!! Δεν ξερω απο ζωδια, αλλα ελα που και εδω ΜΟΙΑΖΟΥΜΕ !!!!!!!!!!!!!!!!
Στελνω λιονταρισιους χαιρετισμους!!

Αλέξης Χαρισιάδης είπε...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Πλάκα είχε!

Καλή σου μέρα :)

Mr.Di είπε...

και τι σημαίνει αυτό το kira?

kira είπε...

Αγαπητέ mr.di, σημαίνει πολλά για μένα. Κύρα, ήταν το όνομα της γιαγιάς μου. Τη λάτρευα.