Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 07, 2009

στόχοι

και να που για άλλη μια φορά είμαι εδώ, στο ίδιο σημείο εκκίνησης, Δευτέρα πρωί, πρώτη Δευτέρα του Σεπτέμβρη, έτοιμη (;)να ξεκινήσω τη ζωή του φθινοπώρου, τη ζωή όλης της σχολικής χρονιάς
βάζω στόχους πάντα τέτοια εποχή,και παρότι αυτό με ζορίζει εξακολουθώ και το κάνω
τελικά είμαι άνθρωπος που μόνο έτσι μπορεί να λειτουργήσει, πρέπει να το δεχτώ
όχι ότι είναι και τίποτε φοβεροί οι στόχοι μου, τρίχες, να αρχίσω πάλι το γυμναστήριο, να προσέξω πάλι τη διατροφή μου, να τακτοποιήσω τα αρχεία μου, να τελειώσω το διάβασμα των τάδε βιβλίων, να δω αυτούς τους ανθρώπους, να στείλω τα τάδε χαρτιά, να αρχίσω να παρακολουθώ το τάδε τμήμα,να προγραμματίσω το....
πω, έτσι όπως τα γράφω κουράστηκα κιόλας!
φυσάει σήμερα πολύ δυνατός αέρας και έχει αρχίσει και κάνει κρύο
έξω με τον καφέ και δύο ζακέτες τη μια πάνω στην άλλη
φθινόπωρο
κάτι θα γίνει

3 σχόλια:

Socrates είπε...

Καλή τύχη. Καλή επιτυχία. Καλά μυαλά. Καλό κουράγιο.
ΚΑΛΕΣ ΥΠΕΡΒΑΣΕΙΣ.
Με γρήγορη καταπολέμηση αρνητικών δυνάμεων.
Με άλματα, τόλμη και νηφαλιότητα.
Και μετριοπαθή, ευτυχισμένη σύμπλευση με τους άλλους.
Καλό φθινόπωρο!

maria είπε...

Καλό φθινόπωρο και από μένα! Καλό ωραίο φθινόπωρο... έτσι θα είναι. Ωραίο πράγμα δεν είναι οι στόχοι, μικροί και μεγάλοι?

kira είπε...

ευχαριστώ Socrates!
ναι, Μαρία, ωραία είναι...