Κυριακή, Ιουλίου 09, 2006

προβληματισμός

Η αλήθεια είναι ότι προβληματίζομαι...δεν ήμουν εγώ τέτοιος τύπος, να περνάω ώρες μπροστά στον υπολογιστή, ψάχνοντας...τί αλήθεια; έλα όμως που μου αρέσει όλη αυτή η διαδικασία! απλά κάνω αναπόφευκτα κάποιες συγκρίσεις με το παρελθόν. Γενικά είμαι ένας άνθρωπος κοινωνικός, πάντα είχα φίλους και γενικότερα ανθρώπους με τους οποίους μπορούσα να βγαίνω και να περνάω καλά. Τα τελευταία όμως χρόνια κάτι έχει αλλάξει. Δεν κάνω πια εύκολα παρέες και έχω σταματήσει επίσης να βγαίνω με πολλούς παλιούς φίλους. Η εξέλιξη αυτή άλλοτε μου αρέσει, άλλοτε με στεναχωρεί...Είναι μια στροφή προς τα μέσα που όμως δεν ξέρω που θα βγάλει...Γι'αυτό προβληματίζομαι. Είναι δυνατόν να μ'ενδιαφέρει περισσότερο το να είναι καλά π.χ. το "χνούδι" ή ο "παράξενος" απ' ό,τι κάποιοι που ως χτες έκανα παρέα; Έλα όμως που τους βρίσκω όλους τόσο κενούς, τόσο επίπεδους...μου'ρχεται καμμιά φορά να πεθάνω από πλήξη όταν βρισκόμαστε για καφέ, τόσο αδιάφορα, Θεέ μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: