Δευτέρα, Ιουλίου 10, 2006

διόρθωση

καλά είμαι βλίτο, δεν το συζητώ, να μπερδέψω τον Άρη Αλεξάνδρου με το Μαγιακόφσκι...άσε που δε θυμόμουν καλά και τους στίχους...μπορώ να διορθώσω;

" Σύντροφε, κοιμάσαι;
Ήθελα να μου πεις, ξέρεις καμιά σελίδα μαρξισμού
που να βουλιάζουνε οι λέξεις στο χαρτί
σαν την σιωπή μου
στις κόρες των ματιών της; "

είναι από τα "Ανεπίδοτα γράμματα" του Α. Αλεξάνδρου.


Σήμερα βάφουμε το μισό σπίτι και είμαι τελείως αποδιοργανωμένη....Μέσα σ'όλο αυτό το ανακάτεμα όμως βρήκα τη συλλογή των ποιημάτων του και αμέσως....φλασάκι...όλα λειτούργησαν συνειρμικά. Γύρισα πίσω στο χρόνο, Θεσσαλονίκη, οδός Αμύντα, αριθμός 9....φοιτήτρια, τότε άκουσα για πρώτη φορά για τον Αλεξάνδρου και μετά από λίγο πήρα τα "ποιήματά" του...είναι σα να πέρασαν αιώνες από τότε!

2 σχόλια:

I.P.Potis είπε...

Καλωσορίσατε.

Καλωσορίσατε και καλό ταξίδι.

kira είπε...

Σ'ευχαριστώ, σ'ευχαριστώ πραγματικά πολύ.Είσαι ο πρώτος που επικοινωνείς μαζί μου!